CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 5, 2012

my cats

Tajuk nak omputih aje kan.. Haha.. Jom sy kenalkan ngan kucing2 sy (mcm aku punya je kan.. Haha) yg paling atas tu topek (laki i amek kat thamin.. Dulu dia sakit skrng dia dah gemok n sht) yg bwh topek tu dak kabu (yg nie hubby beli) bwh kabu tu dak bambam (dulu kecik je.. Jln pun xleh.. Skrng bukan main besar ag) bwh bambam adalah ibunya.. Dak cici (nie kucing stdent sini tp i tlng bela.. cantik kan?? Ke perasan cantik??)  bwh cici adalah lakinya.. Dak gemuk (gemuk kan dia?? I pun xberani nak angkat ok!)


Merekalah peneman i bila hubby i xde.. Dan mereka jugaklah yg leh buat i sakit jantung! Yelah.. Binatang kan.. Mana ada akal.. Haha.. Tp kekdng tu geli hati tgk gelagat mereka.. Comel! Cute! Hubby suka men kejar2 ngan bambam n kabu.. Active sesgt bambam n kabu nie.. Xreti nak duk diam.. Pape pun merekalah penghibur n pendengar bila i ada mslh! Hahhaa.. Stdent sini pun suka ngan mereka nie..

*thanksnaniforthepic!*

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments

November 5, 2012 at 8:03 AM  

comel2 semua.Dah lama tak bela cat.

November 5, 2012 at 6:11 PM  

Hihi.. Comel sgt.. Hihi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...