CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 18, 2012

pusat pemeliharaan..

Agak kelewatan mengupdate blog sbb touching ngan hubby. Apa kaitan touching n update blog? Haha. Td ptg hubby wat lek sekor ag anak kucing dan dengan rasminya umah aku ada lima ekr kucing.. Yeaaa.. LIMA ekor.. Membuatkn aku bertambah2 bebulu ngan laki aku! Pa ko ingt nie pusat pemeliharaan yea pa! Kang ada aku suh kucing2 nie jage ko nie kang pa! Korang nak thu x nape aku bebulu?? Sbbnya dia beli ok. Yeah. Dia beli. Bukan dia kutip o kwn2 dia bg. Huh. Mencabar keimanan aku ok! Tp disebabkn aku nie isteri mithali yg xberapa nak mithali sgt maka aku pun me redhokn ati aku dengan semua ini. Ya allah. Semoga Engkau jauhkn aku dr dosa membunuh. Haha. Tp nasiblah cntik. Haha. Lehla wat teman. Huhu. Td aku tunggu setengah jam ok semata2 nak suh si abu nie nenen ngan mak si bambam. Dak cici. Nasib baik berjaya law tak aku suh ko nenen ngan cici pa mlm nie. Eh. Tgk dak bam. Bebulu je ngan dak abu. Nasib ko lah bam. Hak milik ko dah jd hak milik dak abu. Haha. Law korang perasan kapet tu aku lipat kan. Sebabnya xnak bg bulu2 kucing tu melekat kat kapet tu. Huhu. Tetamu dtg baru aku bukak. Ade aku kesah. Haha

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments

October 18, 2012 at 8:42 AM  

cantik nye bulu kucing2 tu...

October 30, 2012 at 3:15 AM  

Hihi.. Semuanya kucing parsi kak.. Bulu kombang jo.. Hihi.

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...