CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 15, 2012

demam melanda..

Tetibe dmm sebab kedua2 kaki sy sakit.. I need my mum.. Haha.. Kaki belah kiri sakit sbb naik apa tah kak tapak kaki.. Sakit wooo.. Nak pijak bukan main pedih ag.. Tp law ajak jln sy ok je.. Haha.. Dasarrrr.. Kaki belah kanan lak cagu.. Fuhh.. Cukup pakej ok.. Smpai demam bagai.. Haaa.. Amek ko.. Baru kaki je tuhan bg azab.. Huhu.. Bila sakit cam nie kan memang sgt2 memerlukan my mum.. Hihi.. Hubby tolak tepi sebab dia xde perasaan.. Hahaha.. Rindu lak kat fmly.. Mak aku pantang dgr anak sakit.. Terus nak cari ubt.. Nie aku lum bgtaw ag kat mak. Law aku bgtahu cnfrm mak aku mengelupur kat malaysia sana.. Ohh makk.. Mak ayah nenek memang pantang law dgr anak cucu sakit.. Law dlm hujan ribut pun sanggup redah semata2 nak beli ubt kat farmasi.. Walaupun memasing takut nak drive time hujan. Walhal law tunggu hujan reda pun leh je pegi.. Tp tulah namanya naluri ibu bapa.. Time tu anak sakit time tu jugaklah mereka nak anak mereka sembuh.. Lum nenek ag tu. Nenek aku aglah.. Walaupun dia sendiri xberapa nak sihat. Biasalah kan org tua. Tp tetap nak redah hutan bagai sebab nak cari ubt tuk anak cucu. Nie law nenek thu aku demam kat sini mahu dia lak demam menggigil kat sana. Silap hari bulan nenek punya demam ag teruk dr aku. Huhu.. Sungguh aku merindui mereka semua.. Nak hug2 xleh jauh.. Jd moh la kita layan air mata menahan rindu. :'(

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments

October 15, 2012 at 2:44 PM  

sabar ye...semoga cepat sembuh...

October 17, 2012 at 12:40 AM  

Thanks kak su.. Insyallah.. Amin.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...