CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 22, 2014

Nak keje

Dah lama xupdate blog kan.. bdn xsihat.. kejap migrain.. kejap sakit telinga.. kejap tu.. kejap nie.. tp pape pun alhamdulillah.. sakit tu kan penghapus dosa2 kecik.. alhamdulillah.. smlm temankan en hubby jumpe kwn bisness dia.. tp dlm keta td sempatlah buat sesi luahan perasaan n sesi review aktiviti en hubby ari nie memandangkn sy xikut dia p bincang bisness td so dia kena cerita dr a to z apa yg jd sepanjang hari semalam.. yoyo an den nangis dlm keta td.. pedih biji mata den.. haha.. sesi meluahkan apa yg den xpuas hati.. pun dr a to z jugak.. alhamdulillah.. bersyukur sgt dpt en hubby yg memahami nie.. alhamdulillah.. hati nie nak sgt keje sendiri.. tp en hubby xizinkan.. maka kenalah duk umah.. dan smlm sy sempat jugaklah tanya yg sebetul2 tanya   nape en hubby xbg sy keje.. en hubby kata zaman nabi muhammad swt dulu.. siti aisyah xkeje pun.. en hubby nak sy duk umah je.. bab cari rezeki biar dia yg uruskan.. bab keje2 umah.. makan pakai dia nak sy yg uruskan.. en hubby xsuka tgk sy kepenatan bekerja dan en hubby kata insyallah bila ekonomi kteorg dah stabil bisness dah ok baru en hubby bg sy keje.. sweet kan.. hahahhaa.. nak jd isteri mithali kan.. kenalah dgr ckp suami.. huhu..

#kamisuamiisteri
#cintasampaisyurga
#armawan
#alhamdulillah

Lot of ♡♥♡♥♡♥

2 comments

January 22, 2014 at 10:51 AM  

Ada hikmah tu Armah... sabar dulu ye ;)

February 26, 2014 at 4:17 PM  

Insyallah kak.. thanks kak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...