CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, October 21, 2013

kena tinggal.. :'(

Waaaaaa.. sedihnya.. sok nak kena tinggal.. dua minggu u all.. lama tu.. waaaaaa.. sedihnya.. en hubby nak kena p kedah.. tuk PRK sungai limau.. waaaaa.. seriusly aku cukup xsuka bila ada PRK sbbnya aku bakal ditinggalkan selama dua minggu ok.. dua minggu.. hubby, nak ikut bole x syg??? Hahaha.. meroyan aku u all.. hahaha.. hurmm.. disebabkan nak kena tinggal selama dua minggu.. jdnya hari nie aku xbukak kedai.. hahaha.. apa lagi, p datinglah.. p bowling je pun n karoke dlm keta.. pastu selebihnya melepak kat umah.. lunch n dinner together gether.. tghari td i nangis u all.. xthu nape tp sayu je hati bila nak kena tinggal dua minggu.. jauh lak tu.. nie pun ngah packing2 brng hubby sambil meleleh2 air mata.. waaaaaa.. terpaksa tunda ag tarikh tuk p honeymoon.. waaaaa.. xsuke2.. nanti sy rindu awk mcmn.. nak tdo nanti xde ketiak awk.. sapa nak anta syg p kedai.. sapa nak amek.. sy nak awk je.. waaaaaa.. :"(

#mukaxsedihpunhahahaha

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments

October 21, 2013 at 9:07 PM  

Hahaha mcm berlakon pulak armah ni ;-)

October 21, 2013 at 10:44 PM  

Hahahaha.. nie bukan cubaan dah nie kak.. nie dah btl2 dugaan.. hahaha.. sedihnya rasa hati nie.. hakhakhak..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...