CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 30, 2013

not in mood

Assalamualaikum.. hurmm.. xthu lah nak ckp mcmn.. rasa mcm xsedap bdn tp bukan xsht.. bdn sht je cume rasa xsedap bdn je.. korang penah rasa x mcmn tdo pas asar?? Haaaaa.. mcm tulah aku rasa tp aku xtdo pas asar pun.. seharian aku rasa mcm tu.. xthu nape.. aku kena batuk2.. tp just batuk2 jelah.. yg len2 ok je.. ke penangan mkn ubt batuk?? Selama nie aku mkn ok je.. xde lak rasa mcm nie.. haaaa.. nie ag satu nak bgtaw.. asal mata kanan aku belah bawah asyik berkedip2 ?? Ari nie dah ari kedua.. aku search kat ternet dia ckp aku nak nangis.. waaaaaa.. nie yg xsedap nie.. nak nangis pasal apa pulak.. semoga semuanya dlm keadaan baik2 aje.. amiennnn..  insyallah.. ke aku xde mood sbb fkrkan benda nie?? Hahahaha.. whatever lah.. mls nak fkrn.. oklah bye..

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments

September 30, 2013 at 9:09 PM  

org ckp mata kanan kedip2 sebab nak tengok org yg dah lama tak jumpa

September 30, 2013 at 10:19 PM  

Yea ke kak.. sapalah gamaknya yea..

September 30, 2013 at 10:19 PM  

Yea ke kak.. sapalah gamaknya yea..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...