CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 26, 2013

inai merah semerah semangat pengantin..

Tajuk xboleh blah kan.. hahaha.. sebenarnya xde pape pun.. kita nie pengantin lama je.. hahahaha.. sje je nak pakai inai.. amek semangat sikit.. hahahaha.. sebenarnya ada benda nak minta pendapat rakan blogger.. tp nanti2 lah tanya.. hahahaha.. inai merah dijariku nie sje je pakai.. tetibe je terdetik nak pakai inai.. minta izin ngan hubby.. hubby kata ok terus pakai.. walhal inai nie dah beli dulu.. hahaha.. xbaik law suami tak izinkan.. aku nie jenis nak puasa minta izin.. nak pakai inai minta izin.. nak potong rambut pun minta izin.. tp bab nak potong rambut tu.. ko minta lah izin mcmn skalipun hubby xkan bg.. law ko minta izin dia akan membatukan dirinya tanda keizinan tidak lulus.. huhu.. oklah.. tu je nak membebel tuk ari nie.. hahaha.. bye2..

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments

September 26, 2013 at 6:21 PM  

Cantik merah inai tu.... inai mekah ke inai kedai India tu armah ...

September 26, 2013 at 7:40 PM  

@CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) inai kedai india je kak.. hehe..

September 26, 2013 at 7:41 PM  

@CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) inai kedai india je kak.. hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...