CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, February 24, 2013

Percubaan Kedua Wat Asam Pedas Ayam

Nama je saja kawen ngan org melaka.. Tp wat asam pedas memang ku xpandai.. Beza sgt asam pedas melaka ngan kelantan.. Sebatu bezanya.. Hihi.. Mana2 asam pedas melaka.memang xleh lawan mak mertua i punya asam pedas.. Meletop.. Law p kedai mkn memang i xkan order asam pedas sebab asam pedas mak mertua i memang tip top.. Sesape pun xleh lawan.. Law asam pedas kelantan lak mak n nenek i lah juara.. Sedap woooo.. Hihi.. Pape pun masakan.ibu adalah yg terbaik di dunia.. Xde sape leh lawan masakan air tangan seorng ibu..

Exceli nie percubaan kedua wat asam pedas melaka.. Hikhikhik.. Yg 1st buat dulu nak kata rasa asam pedas pun x.. Boleh p rasa kari lak.. Xke hangin i dibuatnya.. Tp hubby telan jugak.. I yg tukang masak nie lak yg xleh nak telan.. Hahaha.. Hubby2.. Nie pun kwn yg ajarkan i wat.. Haha.. I budak baru belajar ok.. Dah kawen ngan org melaka kenalah tahu masak asam pedas melaka.. Kata hubbylah.. Dah dua tahun kawen baru i belajar buat.. Hahaha..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments

February 26, 2013 at 7:42 AM  

Percubaan pertama saya buat asam pedas ikan parang... heheh .. resepinya ambil dalam enternet... tapi yang paling bestnya abang ipar saya cakap... sedap asam pedas ni... hik hik hik

April 2, 2013 at 4:59 AM  

@MystoryPic hihi.. :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...