CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 23, 2013

Mimpi Pregnant - Petanda atau Sekadar Mainan.

Minggu lepas pas majlis smbutan.bezday stdnt tu selama lebih kurang seminggu aku offkan phone.. Not only phone.. Malah segala mcm laman sosial aku xjengah.. Haha.. Sje nak cari ketenangan diri.. Mencari sinar yg hilang.. Hasilnya bersinar lah jugak lantai umah aku kejekan.. Hihi..

Xthu kenapa tp rasa sgt2 perlukan.ruang tuk bersendirian.. Mencari ketenangan.. Mencari jawapan tuk apakah aku hdp.. Apakah yg telah aku lakukan selama aku hdp nie.. Dan hampir segala mcm bermain di fikiran.. Dan sepanjang hari2 tu aku hanya berdoa n bermunajat pd Allah...alhamdulillah.. Aku temui ketenangan yg aku cari.. Alhamdulillah..

Ada suatu mlm tu aku mimpi aku pregnant.. Mungkin mainan tdo.. Hurm.. Tahla.. Yg peliknya dlm mimpi tu aku ada kat lautan.. Mcm lari dr sesuatu.. Hahaha.. Sekadar mainan tdo.. Merepek2 je kan.. Mls nak cerita kat hubby.. Semoga ada rezeki aku suatu hari nanti tuk merasai dan melalui saat2 paling indah bg seorng wanita.. Insyallah..

Published with Blogger-droid v2.0.10

2 comments

February 23, 2013 at 9:44 AM  

mana tahu???aida dulu pun mimpi dulu sebelum betul2 pregnant...moga jadi kenyataan.. =)

February 23, 2013 at 7:50 PM  

Yea ke.. Termasuk yg nie law xslh dah dua tiga kali arma mimpi arma pregnant.. Cume yg nie arma mcm pelik sikit lah.. Hihi.. Insyallah.. Mudah2an.. Doakan kita yea.. ;)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...