CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 27, 2013

Saya dah konvo..

Alhamdulillah.. Tujuan utama lek malaysia hari tu adalah tuk konvo.. Alang2 dah lek tu hubby habiskn skali cuti tahunan dia.. So hampir sebulan jugaklah kami kat malaysia.. Terima kasih wat mak ayah nenek adik2 dan jgk hubby cpz dah byk berjasa tuk sy dlm masa sy melanjutkn pelajaran nie.. Tak lupa jugak pd kwn2, pensyarah, fmly mertua dan semua yg terlibat..

Kwn2 kuliah yg len semua dah konvo.. Tinggal sy n dua org ag yg lum konvo.. Sepatutnya konvo thn 2011.. Tp terpaksa tunda sbb hubby xdpt cuti time tu.. Dah kebetulan sy keguguran.. Ada hikmahnya.. Jd trpaksalah konvo thn 2012 tanpa teman2 kuliah yg len..

Law ikutkan hati rasa mcm dah mls sgt dah nak konvo.. Tp bila pk kan penat lelah mak ayah nenek n hubby sy kuatkn semangat p konvo.. Sy yg paling senior bg kos sy.. Haha.. Pape pun alhamdulillah.. Semua dah selesai.. :)

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments

January 28, 2013 at 7:09 AM  

Alhamdulillah... Tahniah Armah.... Memang patut pergi kerana ianya momentum yg terindah dlm hidup... ;-)

January 28, 2013 at 8:00 PM  

Thanks akk.. Hihi.. Btl tu kak.. Saat terindah.. Hihi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...