CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 21, 2013

kat mesir pun ado doyan..

Assalamualaikum.. Haaa.. Dah lama menghilang sejak lek kaherah nie baru nak muncul.. Bukan ape.. Sesuaikan diri ngan cuaca (jgn nak poyo sgt yea tuan tanah.. Hahaha )

Mood masih ag rindukan kampung halaman.. Rindukan fmly dan tentulah rindukan suasana malaysia u all.. Waaaa.. Nak mkn doyan ag.. Hahaha.. Giler melampau.. Ingt mkn yoo.. Mana xnek bdn ekau..

Dr 1st year smpai ag heboh kat iskandariah ada doyan tp kelibat nya non adoo.. Hari tu ada lah sorng stdnt sabah yg stdy kat iskandariah post gmbr doyan kat fb mahu xmeroyan pakcik makcik yg hantu doyan nie.. Hahaha..

Xpe.. Sabar yea wahai hati.. Ada masa kita kirim kat stdent k.. Heboh sgt nak mkn doyan crepe yea.. Hari tu kemain ag ekau melantak.. Xkonyang2 ag.. Mentang2 dah smpai mesir kemain meleleh ag air liur ekau yoo.. Sabar2..

(tgk tu bukan doyan yo.. Rambutan, manggis ngan longan pun ado)

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 comments

January 22, 2013 at 2:50 PM  

bestnye dpt gi mesir kanns..,eHHhe

January 22, 2013 at 6:12 PM  

Alhamdulillah.. Rezeki kami kat sini.. Bila dah sampai sini baru sedar betapa bertuah dpt lahir sebagai rakyat malaysia.. Haaaaa.. Nak balik malaysia.. Hihi..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...