CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, November 11, 2012

Buah Zuriat @ Buah Adam Hawa

Hari tu dah cube petua minum susu kambing + kurma.. Hikhikhik.. Hari jumaat hari tu cuba.. Ambil keberkatan hari jumaat.. Hihi.. So nanti nak cube minum air dr buah zuriat a.k.a buah adam hawa.. Xslh kita berusaha.. Selebihnya biarlah Allah yg tentukan (ayat nak pujuk hati.. Haha)

Sebenarnya dah lama beli buah zuriat nie.. Xmahal pun kat egypt nie.. Murah sgt.. So sy beli empat.. Cuma lum buat je ag.. Hihi.. Ingt nak wat bila lek Malaysia nanti..  Insyallah.. Nanti nak cube.. Doakan sy yea.. Hihi..

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 comment

September 18, 2013 at 2:44 AM  

Salam,

Buah Zuriat Adam Hawa ini datangnya dari tanah arab terutama dari mekah, ia sebagai petua iktiar untuk hamil,sebagai ubat untuk merawat kesuburan. bukan sebagai penentu untuk dapat anak atau tidak, namun tidak salah mencuba, dan ramai juga yang telah berjaya hamil dengan usaha kecil ini dan dengan izin Allah, Allah nak beri itu dengan bermacam cara. selain utk kehamilan, ia juga bagus merawat piriod yang tak teratur, melawaskan ovum dan membantu kesuburan lelaki juga. kaedah penggunaannya berbeza2 namun semuanya boleh digunapakai

bagi sesiapa yang mencari buah zuriat adam hawa ini, tidak perlu lagi susah hati, kerana saya juga ada memasarkan dari tanah arab, ada berbagai jenis, ada yang dah siap kapsulkan, ada yang sudah dijadikan pati jus, ada yang sudah dihancurkan dan masih belum proses pun ada.

bagi semua yang sedang mengusahakan mendapatkan zuriat, saya sarankan sangat untuk mengamalkan bersama2 debunga kurma, debunga kurma ini adalah debu dari pohon kurma, bagus utk menguatkan rahim, mengurangkan risioko keguguran, merawat sperma yang rosak dan memekatkan air mani

cara penggunaan setiap produk akan diberikan bersama barangan

anda boleh SMS 0194344930 untuk mendapatkan harga, juga boleh click link dibawah ini utk testimoni

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204053036393923&set=a.204052783060615.53496.145535915578969&type=3&theater

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...