CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 19, 2012

petua untuk cantikkan bulu mata.. ;)

assalamualaikum..
nothing special...
just na share petua yg
pernah sy amalkan..
dan alhamdulillah, memang
menjd.. nanti cubelah yea..



petua mencantikkan bulu mata

* Ambil minyak zaiton pastu
sapukan pd bulu mata,
biarkan seketika, pastu 
bilas.. sentiasa amalkan
insyallah.. bulu mata akan
anda kelihatan cantik..



selamat mencube..
;)



maaf yea kwn2.. xde mood nak buat entry len.. menaip nie pun ngan air
mata meleleh.. betullah kan.. kalau Allah dah nak tunjukkan.. dlm sekelip 
mata je.. xyah nak sorok bagai.. law kite jujur insyallah.. sekejap je
Allah 2 akan tunjukkan kat kite.. bersabarlah wahai hati..

*ape yg sy rasa xpernah salah!! 

8 comments

April 19, 2012 at 8:50 AM  

sharing yang baik ni, kang boleh di cuba..
banyak kan bersabar, doa selalu moga di tenangkan ati dalam menghadapi situasi sebegini..pasti ada hikmah tersembunyi yang Allah kan berikan kelak

April 19, 2012 at 1:38 PM  

wahh bagus jugak petua ni.. hehehe thanks!! :)

April 19, 2012 at 7:54 PM  

agak2 di usia ku ini... sempat tak nak mencantikkan bulu mata... (sambil mnegedip2 kan mata) hehehehe...

April 19, 2012 at 10:17 PM  

salam kenal cik kasih,
baguss petua ni kene try wlupun bulu mataku agak jarang & pendek...huhuu...
p/s-moga tabah hadapi tiap dugaan & cabaran yg mendatang

April 19, 2012 at 11:04 PM  

@BungaTulip sekamat mencube.. hee.. biasalah.. emosi ngah xstabil.. hehe..thanks.. insyallah.. akan ku tempuh dgn penuh kesabaran.. hikhikhik. :)

April 19, 2012 at 11:06 PM  

@NOOR FATIN selamat mencube.. sama2.. :)

April 19, 2012 at 11:07 PM  

@ogyep yummy mellow sempat sis.. untk suami tercinta, usia bukanlah penghalang kan.. nanti asyk nak pandang cermin je.. sebab nak ngk bulu mata yg cntik.. heheh..:)

April 19, 2012 at 11:09 PM  

@micasamawar salam kenal juga buat @micasamawar .. hehe.. dulu bulu mata sy pun mcm awk jugak.. pape pun selamat mencube.. hee.. insyallah.. sy akan cube lakukan yg terbaik.. thanks..:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...